fredag 25 juli 2008

Blev kvar i hemmet..

En tuff dag med redigering inohus med solen skinande utanför fönstret kan knäcka även pappa B.
Totalt utkörd klev jag in genom ytterdörren klockan 21.32. Bestämde med kvinnan att de får klara sig en natt till utan mig och ett fantastiskt glädjetjut spred sig över hela Olofsbo Camping.
Jag fuskade med maten och stekte upp två mycket starka korvar och kokade några potatisar. En liten skål med gröna ärter i micron fick bli nyttigheterna och nu tänker jag banne mig gå och lägga mig. Trot eller ej.
Kanske jag droppar in här i morgon, innan jag smyger ner till havet, vi får se. En bild skall det också vara naturligtvis,annars frångår jag ju mina principer (som jag aldrig bryr mig om i normala fall)
Ha en underbar sömn mina vänner
pappa B
Två ruffingar där den fyrbenta tror att hon skall få ungar och börjar noppra av sig pälsen och bädda inne i sitt lilla kaninhus. Taskigt egentligen då hon upptäcker att det var falskt alarm. "Prinsessan" älskar sin lilla Torstelina och plockar maskrosblad och klöverblommor till henne varje dag,

1 kommentar:

cornelia sa...

Jag ser att ni har det bra där nere. Och din prinsessan hon är ju så söt!
Ska det bli några familje porträtt för er någong gång? Jag ställer upp jättegärna!