tisdag 27 januari 2009

Besök i syndens nästa.....

Att kliva in på Storås Café & Catering är det samma som kalorier i mängd. Här stapplade jag in i dag och vräkte i mig en stor bit panpizza med sallad. Sedan serverade den snälla lilla Jenny en supergod semla med extra mandelmassa....uhmmmmm. För att riktigt ha bevis för att min enträgna och mycket koncentrerade strävan efter att minska drygt 10kilo så fanns hennes retliga fader på plats och förevigade semlan, dottern Jenny och pappa B. Tack för den passningen.

"Skogarnas Konung" har åkt ner till stan med sina kompis för att kolla lite Warhammer 40K. "Prinsessan" och jag tar oss en Libapizza för jag är på tok för lat för att ställa mig vid spisen idag. Återvänder i sinom tid.

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Ja, du måste väl ändå "bottna" ordentligt när du nu ska på vinprovning.

Anonym sa...

Stämmer min vän.