fredag 23 januari 2009

GBG Rock - senaste klubben i Göteborg


Just det! DJ Nelson är kaxig, han vet vad han vill och han skall rocka skiten av oss på torsdagar och lördagar på Victoriagatan 3 i Göteborg. Bara rock, inget annat. Temakvällar med Kizz, ZZ Top och en allsköns blandning av rock genom tiderna. -Rätt publik och jag river av en Elvis, säger Nelson och skrattar gott.
Jag tänker banne mig gå dit en stund i morgonkväll och kolla om han håller vad han lovar. Beställer in en Black Sabbat potatis med salsa Brava och en stor stark. Sedan är det fart på gubben. Eller, vänta. Jag tar nog en AC/DC Sandwich i stället, mer krut i den än potatisen.
Vi syns över en stor stark alla bloggvänner i Göteborg med omnejd. Gävle, Haparanda, Ljunby och även Norrköping, Stockholm och Värnamo.
pappa B

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Eh, skåningar göre sig icke besväret eller...*surare än ättika*

anjocapi sa...

Här är en Umebo som gärna skulle ha tagit en öl och lyssnat på AC/DC.. Synd att Göteborg är så förbenat långt bort från civilisationen!! ;o)

stella sweden sa...

jag kan va ganska kaxig om andan faller på...U nu faller den på...KACKS!

Pussukramualltdedär!

K. Lindblom sa...

Det är ju en helskön klubb! Tecknade lite mer efter att du hade gått och drog vid 23-snåret. Återbesök är ett måste! :)

Anonym sa...

Resa till göteborg är nu ett måse!