fredag 9 april 2010

Tjuvträna era rackare, det är smart...

Kolla in här! Om du är riktigt smart och går i tanken att försöka klara av att ta körkort, då skall du utan att tveka kolla in detta. Självklart gynnar det både dig och mig, men vadå, samarbete ger klirr i kassan och starka ryggar, eller hur? Körkort då klickar du här eller här.
Är du fortfarande sugen på att klara av Högskoleprovet, ja då klickar du på det eller här.
Kolla nu, allt löser sig, precis som käringen sa när hon sket i Valhallabadet. Helt fantastiskt, och snart får jag upp en stilig banner som alla kan trycka på och tjuvträna på både körkortsfrågorna och högskoleprovet. Detta har jag absolut inget dåligt samvete över och jag minns själv de små fusklappar man försökte smussla emellan sig hemma i skolan i Porjus. Här är det rejäla grejer och inga små papperslappar. Kolla själv, det kostar inte ett öre att kika.
pappa B

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Tja varför inte. Har varken körkort eller har gjort högskoleprovet hihi....
Men tror jag ska låta bli att köra bil alltså. Jag skulle bli helt snurrig av alla trafikregler...

Kramen Synnöve.