onsdag 28 april 2010

Varning för P-vakterna, numera cykelburna sådana!

... nu kommer det att bli åka av i Göteborg. Tidstudiemän/kvinnor har förmodligen arbetat med att effektivisera stadens P-vakter under en lång tid. En kostsam undersökning, där man plötsligt kom på den ljusa idén att man skulle utrusta P-vakterna med cyklar. Då hinner de längre på kortare tid och nu gäller det att hålla koll i backspegeln så man inte har en vrålcyklande P-vakt hängandes i kofångaren....
...dösnygga dojor på lika vacker flicka. Hon hade gärna får spendera några timmar med mig och min kamera. Det hade säkert blivit väldigt fina bilder.
Vackra Teja och hennes bedårande små damer på Grands Parfymeri nere i Grandpassagen satsar stenhårt på ekologiska produkter vid sidan av de stora märkerna. En av de stora -Biotherm- har redan tagit fram en produkt på den ekologiska marknaden och fler lär det bli. Här visar Teja upp tre olika produkter som alla är ekologiska med mycket bra pigment och bara hälsosamma ingredienser i.
Nu tänker jag djävlas lite med mina kompisar där hemma i norr. Jag skall lägga ut lite vackra tjejer. De brukar reta mig ibland för att jag jobbat så många år i den här branschen. Naturligtvis bygger detta på ren avundsjuka. Därför lägger jag ut några av "mina" vackra tjejer. Återkommer lite mer seriöst senare i kväll, vi kanske drar en repa till Tunisien, vem vet!
pappa B

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Oj, rullande p-nissar alltså...
Ja de börjar väl få svårt att hitta parkering till sina egna bilar så därför blev det cykel hihi.

Inga dåliga skor det där. Ser sköna ut att gå med. Inte så höga, det är bra.

Klart du ska visa några flera av dina vackra tjejer. Det är väl inget fel i det heller...
Nu är det strax sängdax. Ska bli skön att krypa ner och höra hur det smattrar på taket av regnet.

Tunisien låter bra. Jag hänger på....

pabba B sa...

Finns det något mysigare än att ligga under tak när regnet öser ner. Koja, hus, eller till och med tält. Det är mys av högsta faktor. speciellt om man drar ner blixtlåset i tältet och ser två pi
sseblöta vandrare försöka få ihop sitt tvåmanstält en bit därifrån...

Anonym sa...

You should bе a part of a cοntest for οne of the greatеѕt sites on the inteгnet.
I'm going to highly recommend this blog!

Here is my blog post pozabankowe

Anonym sa...

Wοah! Ι'm really digging the template/theme of this blog. It's sіmρle, yet effесtivе.

А lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal. I must say you have done a superb job with this. Also, the blog loads very fast for me on Opera. Outstanding Blog!

My page ... pożyczki kwota wolna

Anonym sa...

Thаnks fоr finallу talkіng about > "Varning f�r P-vakterna, numera cykelburna s�dana!" < Loved it!

Also visit my page: kredyt κonsοlidаcyjnу ρod
zаstаw ԁomu

Anonym sa...

Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.

Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

My web site ... pożyczki pod zastaw bytom