tisdag 11 maj 2010

Detta får ni INTE missa!

Jag antar att flera av er som är läsare av mitt svammel någon gång funderat över att göra en fotobok? De flesta av er är väldigt duktiga fotografer dessutom och nu har jag fått ett super erbjudande som man inte skall tacka nej till om man vill göra slag i saken.
Jag har handlat billiga middagar hos den här annonsören och det fungerar perfekt. Kolla in detta, gör din egen fotobok för 50 kronor istället för 250:- Det är faktiskt sant, men erbjudandet gäller bara fram till klockan 23.59 idag! Alla mina annonyma, Synnöve, Erika passa på här och nu.
Nu eller aldrig!
pappa B

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hur bra som helst. Men det där funkar väl inte här i nabolandet väl? Det hade annars varit kul att gjort.
Nu ringde gubben. Han är på väg hem Skönt, så nu blir det kvällmat snart.
Kramen på dig.

pappa B sa...

Kvällsmat? Jo du den lilla rosa köper jag inte. det är nog annat på G, skulle jag tro :o)
Jorå, du kan säkert utnyttja det även uppe i Norge, klicka in och kolla, det kostar ju ingenting.
Klem på dig och var nu försiktig med gubbaskrället så han inte sticker iväg i morgonbitti igen..