lördag 14 augusti 2010

Har känt mig som en dvärgpingvin hela dagen....?

..så här har jag känt mig hela dagen iag. Som en dvärgpingvin i KApstaden. Ingenting har blivit som jag vill utan hela tiden tvärtom. Nåväl, jag har festat till rejält, tog mig en hel 3,5:a när jag fixade middag till Ebba, hennes kompis och mig själv. Så nu går jag snart igång.
I morgon skall jag upp och kolla om båten finns kvar, han inte med det idag. Tar med mig tösabiten och våra kastspön så kanske vi kan lura någon gammelgädda att hugga. Skall ta med lite verktyg så att jag kan se vad som behövs för att fixa hålet där årtullen skall sitta. Kan bli lite knepigt då de brutit upp ett ganska stort hål.
Fick en 6:a på V75 vilket resulterade i hela 21 kronor så några större utsvävningar blir det inte tal om. Om jag lägger till en spänn så får vi varsin glass på McDonald´s Gå nu och lägg er tidigt ikväll så ni är extra pigga i morgon. Ta en tripp till kyrkan och skaffa er lite andlig spis, det behöver ni efter kvällens festande...
pappa B

Inga kommentarer: