onsdag 1 september 2010

Sex och erotik blev ingen läsarsuccé...

Jag fortsätter att skriva om fiske, valet och gårdens blommor. Blir lite resor ibland, svammel och lite allmänt gagg. Någon läsarstorm bara för att jag lade till sex, erotik och kärlek i sökorden, det blev det inte. Tvärtom så skrämde jag nog bort 14 läsare från småland av statistiken att dömma.
Men...jag gjorde i alla fall ett tappert försök at förbättra läsarstatistiken. Nu testar jag ett väl beprövat sätt, vänta bara. Jag skall ut till topp-bloggarna och fråga varför de inte byter underkläder varje dag? Tror ni några kollar vem jag är? Det tror jag. Igår hade jag 107 besökare vilket ligger en aning under det normala. Du smiter jag ut i elitbloggarnas värld och kastar ut en generande fråga så får vi se i morgon. Sov så gott.
pappa B

Inga kommentarer: