måndag 29 november 2010

Gjorde ett ryck i natt, tack skall ni ha mina vänner!


Jag lade in en bild på Apollos tävling i går kväll och det klickade till ute på facebook med 9 röster direkt. Detta gjorde att jag plötsligt låg på 1.732 plats i tävlingen. Under natten efter några upprop här på bloggen och ute på facebook så har jag klättrat upp till 341 plats. Röstningen pågår fram till den 13 december, tror jag, sedan plockas de fem bidrag som fått flest röster ut för en slut spurt. Då nollställer man tydligen alla röster och så blir det ett finalrace. Fem röster får man ge varje dag så jag hoppas att alla mina polare knappar i sina fem på mig varje dag då kanske jag kan avvancera ytterligare (brukar ju ha över 200 besökare/dag här ibland). Skall smyga in på spelsajterna på facebook där jag brukar odla tomater och skjuta bovar ibland, kanske man kan få ytterligare back up där ute i spelvärlden.
Hur som haver så har en ny dag tagit sin början, ja det är snart dags för lunch faktiskt. Jag sitter hemma och skriver idag, kanske det blir en P-fika med Länsman och lille August senare under dagen vi får väl se. Har vi riktig tur så masar sig MacMyra ner också och då är surret fullständigt. "Mannen i lodenrocken" sliter och släpar på sin arbetsplats så honom lär vi inte se röken av. Bilden här ovan tog jag när en datafirma -Datanova- här i Angered hade sin utförsäljning. Lite fart blev det på folket i området och en och annan gjorde nog ett klipp. Vi synes, höres och kännes.
pappa B

Inga kommentarer: