lördag 4 juni 2011

Herr finnansministern, nu har du skitit i det blå skåpet!

En ansenlig summa med ett så kallat humanitärt bidrag har överförts till Syrien, en av världens rikaste oljenationer. Här skall lilleputtarna du och jag vara med och betala för allt sattyg som deras mentalt förvridna ledare ställer till! Det är så sjukt att det inte ens går att förklara. Under tiden äter de svenska skolungdommarna mat för en tia, pensionärerna får inte en kopp kaffe på ålderdomshemmet för det saknas resurser. Vilket djävla skitsnack och detta mina vänner, detta det köper vi med hull och hår. Står som gapande mumier och låter våra politiker sprida ut våra pengar till några av världens största tyranner. Till folk som kan köpa och lägga ner hela Sverige vilken dag som helst. Nej fy fan, jag skäms snart över att vara svensk. Oavsett om man, som politiker är röd, blå eller genomskinlig så tycks det inte finnas några gränser på vilka dumheter man får syssla med. Vi svenskar utanför de politiska husen vi bara står där och glor som fån!
pappa B

5 kommentarer:

Anonym sa...

Broder..
fler röster på SD skulle kanske förändra saken..? Dom har ju fällt regeringens förslag vid några tillfällen, som ex. att säga NEJ till utförsäljning av Vattenfall bl.a. Vi behöver fler starka röster i SD som kan säga emot alla idiotiska förslag som läggs.

Din vän från NORR

Pappa B sa...

absolut men vad gör den lilla ryggkliande svensken. Stoppar huvudet i sanden och gnäller...

Anonym sa...

Tycker detta låter hel galet, jag sökte info om det på nätet men hittar inget, har du källan?
BK

pappa B sa...

Det stod i tisdagens Metro, fick tipset av en av mina fiskekompisar som hade gått i taket.

Anonym sa...

Någonting mera sant är det länge sen jag hört, på dom djävlarna ! Järnberg