onsdag 21 december 2011

Idag känner jag att jag lever...

...men käre kamrat Jonas, det är inte lika illa som du siade om. Gubben var inte helt under isen i alla fall. fast det är långt ner till golvet idag och det knarrar betänkligt i knälederna och de små tillstymmelse av muskler som har bildats på lår och vader berättar klart och tydligt att de finns där under späcket...Armarna har också blivit aningen tyngre den här morgonen.
...men jag skall packa trunken och smyga mig ner till gymmet ändå, kör nog mest ölite promenad på bandet idag och kanske jag kan köra lite bålrotation för kaggen ömmar inte i alla fall :o)
...men förhoppningen är i alla fall så här långt, jag står med biljetten i hand när nästa BodyPump klass drar igång nästa måndag. Idag skall jag träffa lilla söta Pia och knallhatten Stefan på Sportlife. Vi skall dricka glög? Jo det heter glög när man inte har starka droppar i muggen, då heter det glögg.
pappa B

Inga kommentarer: