lördag 25 februari 2012

Ut med Arla och in med Alpro..

Dunderdroppar
Tre vackra flickor delade ut gratis prover på Alpros vanilj youghurt gjord på soya. Skeptisk som jag är ibland så skrattade jag lite fånigt när junior kom hem med två paket som han fått när han besökte Nordstan på en rast. HAn hade fått kompisens med.

I morse slog jag upp en skål och lade med lite havrekuddar och tusan hakar bränt näver vad gott det var. Både dottera och gumman är ju laktosintoleranta så för dem är ju detta helt riktigt jag är tolerant mot det mesta så detta sitter perfekt. Nu töms Arlas mjölkbaserade youghurt paket direkt och sedan står det Alpro i kylen, den saken är klar.

Jag var ju på mässan _passion för mat- igår och jag återkommer efter dagens träning med lite småplock därifrån. Det var bra, riktigt bra.
Klockan 1500 skall jag befinna mig på Scandinavium för att prata galopp under den stora hästhoppningen. Jag skall springa mellan hindren och hoppa före hästarna med en galoppflagga i handen. Kom gärna och titta om ni törs.
pappa B

Inga kommentarer: