onsdag 28 augusti 2013

Kvinnorna på Hisingen..

Jennie visar upp sig...
Varför räcker alla kvinnor ut tungan när de bor på Hisingen? Ja det kan man verkligen undra. Detta sker bara på Hisingen. Om det är någon from av ösjuka eller vad som sker med damerna det vet jag inte. Inte sjösjuka utan ösjuka. Så fort jag höjer kameran så åker tungorna ut. Förmodligen är det någon form av kameraskräck som drabbar dem, antar jag.
Nåväl jag träffade ärtan från pärtan, Sanna igår hemma hos Lasse och Sinikka. Vi hade det trevligt åt gott drack gott och hade det gott ute på balkongen i det strålande höstvädret som parkerat över Sverige.
Sinikka likaså...
Vi snackade Spanien och Torrevieja, kollade på kartan över olika områden och klart står att det kommer att bli någonstans i Agua Nueva som jag kommer att framleva kommande kalla vintrar, den saken är klar.
Biljetten bokad och betald, hemresan lika så.
Nu skall jag kolla upp lite snygga prylar på nätet och försöka vinna dessa (värde 10.000 riuksdaler) Men detta måste jag ha din hjälp med. Det är du som måste ge mig klick här uppe till höger på sidan så att jag får chansen att tävla om allt det fina jag vill ha. Vi syns om en liten stund.
pappa B

Inga kommentarer: