lördag 21 juni 2014

Morgondagens fotografering...

...denna vackra lilla varelse tränar stenhårt inför den kommande Fitness-tävlingen här i Göteborg. En urläcker ung kvinna som jag tror kommer att sopa banan med de andra tjejerna, även om de är små pärlor de med.
I morgon är det Natalie och jag för hela slanten, då skall det fotograferas både högt och lågt både grymma fitnessbilder och ännu grymmare portfolie bilder. Var någonstans? Ja säg det, ni tror väl inte att jag är så urbota dum att jag avslöjar detta. Nej minsan, för då har vi en svans med nyfikna och avndsjuka killar som står och hänger bakom buskarna. Men om ni är snälla kanske ni får se några bilder på bloggen, vem vet...
pappa B

PS: Kan avslöja att jag fortfarande har samma storlek på huvudet som jag hade igår. Det vill säga helt normalt utan skallebang, yrsel och illamående. Kul va?

Inga kommentarer: