Att han varit rädd för skatt under hela sitt liv, det är ingen hemlighet för oss som tjänat dräng hos fanskapet, eller hur Järnberg, min vän. Han drog alltd dubbel skatt på våra utbetalningar för då trodde han att han själv blidkat skatteguden. Nåväl, må han sitta där uppe på sitt gods och morra. Kanske jag hälsar på honom till sommaren och retar upp honom ännu mer, vi får väl se.
Här kommer det en tuff kille som motvikt på alla vackra damer jag stoppat in här. Känns han igen. "Vilden" från den skånska steppen?
Här värmer Ricky Bruch upp under en Finnkamp, kommer inte ihåg när (det kan säkert greven kommentera) Strilande regn på stadion och en för dagen väldigt glad och snäll Hr Bruch.Nu skall jag ner till staden, ha det så väldigt bra alla som här inträden.
pappa B
PS: Jag håller på att färdigställa en filmsnutt där vi får se grevens förträffliga kunskaper i flugfiskets ädla konst. Den är värd att spara till eftervärden.