måndag 27 februari 2012

Tänk, nu har min lille prins blivit 15 år!

Skogarnas konung
Vem kan motstå en sådan liten charmör? Här var han fem år och uppklädd för att fira sin mormor på hennes kalas. Väst, vit skjora och propeller och sitt blonda hår i ett enda virrvarr.
Snäll och söt och alltid på ett gott humör.
Idag är han stor och längre än mamma, snart lika lång som mig. Vi tränar ihop på gymmet och det tar inte lång tid innan han knäcker gubben helt och hållet. Är stark som en björn och har en otrolig vilja att lyckas.

Nu är han femton år och det gäller att få behålla honom så länge som möjligt. Själv säger han att han aldrig skall flytta från mamma och mig.
-Jag bor hemma med er jag så länge ni lever, det har jag bestämt.

lillasyster hon vill gärna flytta i morgon. Hon skall plugga i USA och vill lyfta innan vingarna växt ut. Fast det blir inget av med detta om pappa får bestämma (och det brukar han få) Hon är söt hon med, myckt lik sin pappa :o)
pappa B

3 kommentarer:

Baronessan sa...

Grattis till den fina sonen :)

pappa B sa...

Tack ja visst är han fin den lilla plutten.
Allt väl med Baronessan? Hoppas jag.

Yvonne sa...

Minibesse, go kille - hälsa killen!