söndag 23 december 2012

Snart är det påsk igen!


God Jul alla mina vänner. Och ni övriga får också vara med. Nu är det snart påsk och jag känner hur saven stiger, eller om jag möjligtvis fått vatten i knäna av all träning. Musklerna poppar upp lite här och där och flera av mina T-tröjor har krympt över armarna. Det som tidigare var två smala stolpar under spindelkroppen har fått ett mer grodlårslika utseende vilket alla är snabba att påpeka. Förmodligen är detta av godo, kan jag tro. Jag skickar en rejäl klapp på axeln till alla grabbar och en varm och go kram till alla tjejer ute i världen. Glöm inte att blåsa ut ljusen, var inte rädda för tomten för det är bara en full gubbe som klätt ut sig. Klia varandra på ryggen och ha det så fint.  En riktigt GOD JUL från pappa B

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Klia varandra på ryggen - det är kärlek det!
En God Jul tillbaka till dig!

pappa B sa...

Tack Baronessan, här klias det rygg skall du veta :)