torsdag 17 juli 2014

Idag var både Mira och Ivan lite sega...

Hon lade huvudet på sned och tittade med sina stora mörka ögon på mig, rynkade pannan och jag förstod att hon tyckte jag var en jäkla slashs som gick ut i skogen i dag med. Vi ha ju vilodag i morgon, hon i alla fall. Men jag kortade ner vämndar för även den tvåbente Ivan hade knäproblem och tyckte gott att vi kunde ta den lilla rundan.
-Det är ju varmt också sa han och det tror fan när han kom i jeans, t-shirt och vindjacka.
ser ni vad nyfiken hon är den lilla rackaren när vi kommit ner på gångvägen från Rannebergen. Det kom ett helt gäng med pensionärer och hon undrade vad detta var för figurer som kom tjattrande.

Ja knatar iväg suan lite senare i kväll så att jag får ihop mina 10.000 steg helst 15.000. Detta är förarbetet till mitt träningsupplägg nere i Spanien. Där skall det utökas med lite styrketräning också + att här kommer hela mitt matintag att läggas om. Till julen kommer det hem en lättviktare hit till Angered, var så säkra.
pappa B

Inga kommentarer: