måndag 26 januari 2009

Fd. elitcyklisten Högberg staplade sig igenom en omgång till....

Det verkar som om det går utför med riket?

...faktiskt riktigt OK tyckte jag, att Högberg och Tobias gick vidare, menar jag. Att hon sedan såg ut som en tysk ölservitris, välpumpad både här och där är skit samma. Tobias forslar runt Högbergskan med ett leende på läpparna och han bör ha bonus enbart för det från domartrion.
Vår bloggarkollega Bella åkte på pumpen och fick lämna arenan. Nåväl, man kan inte vara bäst på allt *s*. Framstapplande Gerorg Scott fick visst en herrans massa röster (kan inte förstå detta) Han påminner om en sådan där "bambubetjänt" som man hade förr i tiden för att hänga kavajen och hatten på. Herr Scott borde ha varit uträknad redan i första ronden.
Fast, det är lätt att sitta framnför TV:n och vara kaxig, med en wirre i glaset och nötter i näbben.
Omgörelsen av lägenheten pågår för fullt. Kvinnan sköter detta och jag tar över marktjänsten. Det vill säga fixar mat, sätter på kaffe, slåss med trollen, kollar skidskytte och längdåkning på TV:n, vilar i största allmänhet (glöm inte bort vad det står i den heliga skrift!) Man skall helga vilodagen, de ni.
Fint blir det i alla fall och nu går jag och lägger mig.
Kram på er hela gänget
pappa B

Inga kommentarer: