torsdag 16 april 2009

Knubbsälen Book gled ut ur jippot...

-Jag har klaustrofobi!
-Jag är höjdrädd!
-Jag börjar gråta nu!
Redan innan hon gled ner i första vattnet var hon ett vrak. Hur i hela fridens namn kan TV-bolagen plocka in en sådan sopa? Nu är ju programmet så jäkla dåligt så egentligen spelar det ingen roll vem man stoppar in. Dogge, Sandra, Classe och Johannes är mer "tittmässiga" de andra två kvarvarande kan väl också få godkänt men efter viss tvekan.
pappa B

"En naken man är inte rädd för ficktjuvar"

11 kommentarer:

IronGirl sa...

Vad ser du på för skit egentligen? Hur mår du? Jag är hemma nu sedu..

Anonym sa...

Håller med dig Pappa B. Det är ju en jä....la tur att det är av reklamfinserade pengar de roar sig med, och inte av de vi betalar via TV-avgiften till SVT. För annars hade jag skrikit högt. Jag hörde talas om programmet så jag bänkade mig för att se på det. Och nu har ja sett det två gånger...första och sista..!
Bullis

Pappa B sa...

Järnkvinnan...skit? Har man två knoddar så blir man ibland tvångskommenderad ner framför TV:n.

Tjenare Bullis
Ja inte gör det människan till någon bättre person genom att titta på den här skiten.
Hälsa

stella sweden sa...

som sagt vaaad är det du tittar på?

Baronessan sa...

Jag vet vad du syftar på men det har gått mig spårlöst förbi. Skönt! Bra talessätt :)

IronGirl sa...

Pff, skyll på ungarna..

chili sa...

haha, men é han den där jobbiga killen me glasögon kvar?

Amanda sa...

sv: Tack! Ja de e bara å kika in ;D

AnnelieH sa...

Hallå där. Vill bara tacka för alla ord du skrivit, hos mig..tack! //Annelie

Och jag förstår fortfarande inte om du skojade eller vad dum enade med min diktbok (eller häfte för det är inte så många dikter.) Hade du provläst på vulkan?

Storarvid sa...

Näää, jag inte sett eller följt programmet vidare efter första omgången. Jag såg inte ens hela första så jag vet inte vad som hänt. Efter första programmet konstaterade jag att "jag kommer INTE att titta på detta mera" ... Detta löfte till mig själv har jag inte haft problem att hålla, milt utryckt.
Till och med instuktionsboken till mickrovågsungnen är intressantare... och har ett roligare upplägg......
Håller fullständigt med dig.

pappa B sa...

Jonas du har prickat mitt i. Ungarna skriker och skrattar och jag vantrivs i soffan men...de hakar ju på mina galna idéer ibland så jag får faktiskt sitta med och le tillgjort. Detta är så dåligt att det inte är sant.

Irongirl...skämtar du. Hörde ju att du sökt till nästa omgång, har du backat ur nu? *s*

Anneli H..jag skojar väldigt sällan. Jag vill att du sänder mig ett häfte så skall jag göra en recension ut till pressen, är du med?

Chiligrabben hela idotstyrkan är kvar. Utom knubbsälen Boork, hon gleeed ut ur programmet.

Stellan fjällan...gnäll inte på mig du med...

...de är bara Baronessan som är snäll mot mig just nu *s*