söndag 26 april 2009

Nu succé hos grillmästaren...

Ser man på, pappa B har klarat av det första spöket. En av burkarna (den sämsta och långsammaste) är fixad. Nu återstår bara resten. Grabbarna som gillar fisk. "Skogarnas Konung" och kompisen Anthony kollar in akvariet.
Nu spökar det igen och jag kan inte lägga in någon bild. Men skit samma. Grillpartyt var jättemysigt. Mat i massor och inte bar det att Nuki tillverkar landets absolut godaste pan-pizzor, han är en höjdare vid grillen också. Kul med sådana vänner, de gör att man överlever...Gigi, fransyskan från Bohus och hennes man Jalle "The violet bull" var också där så det blev väldigt mycket skrattande. Franska Gigi från Bohus, ett enda stort leende. Finns med på tio i topp listan över Sveriges gladaste personer.
Skickar en liten hälsning och tackar för maten. Grillmästare Nuki i egen hög person. Förutom att han är en mästare på panpizza, så klarar han även av grillen. En riktigt go "gubbe" och en av mina nya fina vänner här på västkusten. Den lilla svarta mjuka väskan som ligger vid testcykeln är till min lilla kamera, hämtar den i morgon..God natt
pappa B

"Gästen skall inte glömma att gå hem"

6 kommentarer:

IronGirl sa...

Det var bra ni hade en trevlig kväll, jag börjar bli riktigt rejält trött. Ska snart lägga mig och sova gott i sängen! <3 Hörs när jag vaknat.

Anonym sa...

Kul att höra, att grillandet gick bra! :o) Var ute och tog bilder under förmiddagen, jätte trevligt faktiskt. Varmt och skönt ute...kul med en sommar dag så här på höstkanten!

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter ju smaskens:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

AnnelieH sa...

Jag vill oxå ta bilder... Härligt att höra att ni hade det så bra! Kram//Annelie

pappa B sa...

Helgen har varity super men alla tre burkar har kraschat. Har fått lite speed på "Prinsessans" burk så jag kanske kan smyga in lite bakvägar under morgondagen
Sov så gott mina vänner

Skatan sa...

"Gästen skall inte glömma att gå hem"

Nej... och visst är det svååårt..när man har roligt. :-) Kram!