tisdag 25 augusti 2009

Här har ni Don OJohan i egen hör person. Tuff till tusen rånar jag numera gamla tanter, blinda gubbar och sätter pizzerior i brand. Stiger i nivå alltefter det att jag blir mer och mer våldsam. Passar utmärkt på en gubbe som mig, som retar sig så förbannat på det slappa samhälle vi lever i...

I övrigt mår hela gänget bra. Kvinnan jobbar och sliter, trollen har börjat i sin nya skola och "Skogarnas Konung" är stolt för att han nu börjat i högstdiet, han börjar bli stor inte bara på utan även inuti. Spännande!
Den lilla loppan hon har börjat i femman och sminkar sig väldigt noga varje morgon för det har kommit nya killar i klassen.
Tack för att ni tittar in så troget. Nu skall jag skärpa till mig. Står fortfarande kvar på 90 blankt trots att träningen legat i träda. Även den togs upp under gårdagen och nu skall jag ner på gymmet och plåga mig själv lite. Vi kommer säkert att höras under sen kväll. Kram på er hela gänget.
pappa B

2 kommentarer:

Mia S sa...

Vilken cool maffiasnygging ;)
*busvisslar*
.. men är han lite feg den där "Don Ojohan"... gamla tanter och blinda gubbar är väl ingen match !!?? ha ha ha...

Välkommen tillbaka till oss i en annan värld, bloggvärlden !

Kram på dig ♥

Skatan sa...

Du var mej änna tuffing! Vi hörs! Kram!