onsdag 30 juni 2010

Tänker bli miljonär!

Sent skall syndaren vakna men nu jäklar är det på tiden att någonting händer. Har ju haft tur i kärlek de senaste 27 åren så nu skall det väl äntligen komma i spel också. Det är nämligen så att om jag skriver lite om hur enkelt det är i dag att bilda ett aktiebolag, så får jag nämligen en trisslott! På den kan jag vinna 50000 riksdaler i månaden under 25 år. Så...när jag fyller 93 år, tandlös och senil så kan jag kvittera ut min sista mpånadsvinst på 50 lax, inte illa va? Är jag riktigt smart så skriver jag lite om lagerbolag också, bara för den goda sakens skull.
Sen har vi ju detta med hästarna också. Fick in en 5:a härom kvällen och kunder kvitta ut 503 kronor på de satsade 24, det får man väl vara nöjd med, eller hur?
pappa B

Inga kommentarer: