lördag 14 augusti 2010

Phu, vilken vecka..

Snacka om rörig planering. Jag har farit som ett skållat troll mellan hemmet och villvagnen, jobbat 8 tim/dag fotograferat två snygga tjejer, levererat bilder till dem, scannat bilder från Norge och som grädde på moset så glömde jag min plånbok nere i Olofsbo igår så det blir bara att susa dit IGEN! Man kanske skulle ge sig iväg hit ner till St Andrews i Scottland och varva ner? Fast med deras djupa bunkrar och förädiska vindar längst med havet, massor av god wirre så blir det nog ännu mer stressigt kan jag tänka.
Jag har inte hunnit med att laga båten efter tjuvarnas ingrepp (hoppas den finns kvar) Måste dit i eftermiddag. Har hört talats om att det finns något som heter stroke och det kan man få om tempot och blodtrycket rusar i höjden. Kör därför på treans växel resten av dagen. Skiter i att pilla in overdrivern. Kvinnan och "Skogarnas Konung" är i småland, skall fiska kräftor. "Prinsessan", som är så stor att hon inte längre vill kallas för prinsessan heter från och med nu sitt riktiga namn -Ebba-, vi skall ha mysig helg utan mamma och storebror som retas. Skall bli jättekul! Nu kör vi ner till Halland för att hämta hem legitimationen, en hundralapp och ett kreditkort utan pengar.
pappa B

Inga kommentarer: