fredag 17 september 2010

Ny dag och nya tider...

Regnet det bara öser ner över Göteborg med omnejd. Ändå äör det inte det där riktiga höstrusket som kommit farande, det dröjer nog fram till slutet av nästa månad. Har inhandlat lite nya tröjor på Dressman så nu vågar man sig ut igen. Tyvärr var det tröjor med ränderna på tvären så man ser ännu fetare ut än man är. Men skit samma snart börjar bantandet igen , den här gången ser det betydligt lättare ut än senast. Har ju hittat en del bra knep under årens lopp och om jag försöker kombinera dem så ligger jag under 90 när nyårsfirandet skall starta.
Handen på hjärtat, jag ser inte alltför anskrämlig ut även om största delen av musklerna glidit ner en aning, eller hur? Här laddar jag upp för en vecka i Istanbul där jag även glömde kvar min gröna kavaj. Resväskan och ryggan fick jag i alla fall med mig tillbaka, fylld av vin, sprit och smutsiga kalsingar. NU blir det arbete och en kopp kaffe en liten stund. Man får inte ta i så man blir svettig heller...
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser alldeles charmant ut, ungefär som Lasse Jakob när han fixade till sig för dans, tyvärr så blev han alltid så trött(!!!)strax före avgång så han följde sällan med. Järnberg

woopsidaisy sa...

Jag går just nu på Alli. Dom kan köpas på apoteket och fungerar som så att de separerar ut ca 1/3 av fettet i maten som man sedan skiter ut. Det funkar skitbra och man går ner av en takt på ca 2-4 kg i månaden! kram woopsan