lördag 5 mars 2011

Visst är det fantastiskt?


Tänk så mycket vackert den här gubben har fått sett här i världen. Oavsett om det gäller människor, platser och natur. Egentligen borde man försöka sätta lite mer värde på detta än vad man gör. Under mitt plockande bland negativ, diabilder och annat bildmaterial så hittar man den ena skatten efter den andra. Jag skall försöka visa upp lite bilder från förr här på bloggen någon gång då och då.
Nu skall jag gå och knyta mig för den här ålderstigna databurken bara hoppar och far. Sov så gott mina vänner
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denna vackra kvinna väcker säkert behagliga minnen det måste ha varit mycket intresant att få fota dessa vackra brudar men det fordras både en bra kamera och en bra fotograf så grattis till en bra bild.
Sigge.

pappa B sa...

Tackar så mycket. Jo det har passerat ett otroligt antal vackra människor framför mig och min kamera. Och är man riktigt seriös så finns det ju egentligen inga fula, alla har sin skönhet på något sätt.