fredag 29 april 2011

Stora pengar på nätpoker, men var skall man lira?

Det ha blivit en djungel att spela poker på nätet, ja inte själva spelandet, men det dyker ju upp nya aktörer för varje dag som går. Men vem skall man välja, vad har de olika spelbolagen och sajterna att erbjuda? Hur gör man , vilka är reglerna, fattar man alla konstiga och olika termer i och omkring spelet? Det är själva djungeln. Men, det finns en lösning man kan faktiskt hitta ganska lätt bland alla pokerlianer om man bara tar sig lite tid. Idag finns det ett pokerlexikon! Just det, man kan ganska lätt få ordning på det mesta om man kollar in den sidan. Jag har försökt att spela några gånger men det är inte roligt när man inte är ordentligt insatt i regler och förordningar, då hänger man bara med och ofta förlorar man bara, vilket gör det hela mindre attraktivt som nöje framför datorn.
Nej mina vänner hoppa in på pokerlexikon och ni blir en fena på att spela poker på nätet, jag lovar.
Själv ladddar jag upp för mysig fredag med en liten wirrepinne framför dumburken. Har fotograferat på galoppbanan hela dagen, så mitt redan skrövliga ansikte har blivit ännu mer vindpinat idag.
Vi syns förmodligen i afton igen.
pappa B

Inga kommentarer: