fredag 22 juli 2011

Nu skall jag testlira!

Hörde med ena örat igår nere på centrum att två gubbar (yngre än mig) satt och snackade om att spela poker på nätet. Givetvis hade de vunnit och då spetsar man ju öronen ännu mer. Den ena förordade Betson Poker och förklarade till den andra att han skulle logga in och öppna konto där för det var seriöst och den bästa sajten på nätet enligt honom. De fortsatte att småprata om pokerspelet och det kom fram att gubben som spelat på Betson hade vunnit 45.000 kronor bara i år.
En annan som bara haft tur i kärlek skall nu ge sig in och testa pokerspelet på nätet. Vinner jag så kommer jag igen och berättar, förlorar jag så kommer ni aldrig att få veta det. Hänger ni med?
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte hört ngt än så det blev väl det sista ? På tal om poker, i Sjöfallet och Vietas var det 4 av 10 som inte hade någon lön med sig hem men o andra sidan hade de 6 andra mer pengar, that´s life !! Järnberg P.s inga namn nämnda D.s