fredag 19 augusti 2011

Flytande damen.....

...nu är sommarens badsäsong över för i år. Ja inte för vinterbadarna givetvis. Men vi vanliga dödliga människor vi viker nog ihop badbyxorna för i år. Det var inte varmt i vattnet när jag tog den här bilden heller. Men vi skulle ha en bild till tjejens portfolie med en utslagen klänning och det fick vi, en väldigt vacker bild på en vacker flicka. Men när man är ute och jobbar så dyker det ju alltid upp lite andra tillfällen och då passar man givetvis på. Efter fotograferingen så lade hon sig sakta baklänges, hon var ju redan blöt och så flöt hon stilla fram över vattnet. Då klippte jag till....
Nu skall jag äta kräftor med "Prinsessan" mamma och "Skogarnas Konung" har åkt till Jönköping så vi festar om lite extra i kväll. JAg med en wirrepinne och hon med CocaCola. I morgon blir det galopp och grillfest. Skall bli riktigt kul och skulle jag lyckas spela ihop lite dollar så hör jag av mig, jag lovar.
pappa B

Inga kommentarer: