måndag 23 januari 2012

Gissa vad Comhem säger?)

...vi har gjort en felanmälan. Har du någon elkabel, 12 v 2,5 amp testa med den. Du får ett meddelande när vi sänder en ny. Fungerar inte den så skickar vi en ny box som du får installera! Hurra vilken service!!! Nu skall kundtjänst kontaktas, avtalet gällande bredband/telefoni skall annuleras annars blir Sveriges gladaste man riktigt förbannad. De stackars pojkar och flickor som jobbar på supporten kan ju inte klandras för att de jobbar på ett dåligt företag, så jag är inte elaka mot dem. Pappa B

2 kommentarer:

Com hem AB sa...

Hej!
Väldigt tråkigt att du upplever problem med dina tjänster från oss.

Vi vill självklart att du ska känna dig nöjd med oss som operatör, och du ska absolut kunna förvänta dig att dina abonnemang fungerar tillfredställande.

Kontakta gärna mig genom att fylla i nedanstående formulär, så hjälper jag dig med de problem du upplever.

www.comhem.se/socialmedia

Pappa B sa...

Självklart kommer jag att kontakta er så fort jag får ordning på internet och vår telefon. Jag skulle uppskatta om ni kollade upp er logg angående allt vårt krångel med ert bredband hos oss. (ibgen skugga skall falla över åojkarna/flickorna hos er support, de har nig gjort vad de kunnat). Redan från 8 Mbit så krånglade det. Nu vill jag att ni avslutar vårt kontrakt och tar bort den bibdningstid som finns kvar. Den går ut i juli i år. Vi vill inte ha kvar bredband/telefoni hos er något längre då vi betalt stora summor utan att få något av det vi betalt för. Hit men inte längre. Nu får det vara nog med strul för vår del.