måndag 9 januari 2012

Härliga måndag...

Jävlar vilken snubbe, rak i ryggen och med fast grepp.
Man hittar en massa roliga bilder från förr när man har börjat scanna sina öden och äventyr som numera ligger på negativ och dia. Här dansar jag nere i Frankrike under en pressresa där vi besökte en stor anläggning för galopphästar. Detta vad VD:n för hela anläggningen och givetvis måste pappa B känna lite på damen.
Den store globetrottern och resejournalisten Bo Fhurman från Skellefteå tog bilden.

Danen efter klättrade vi upp på ytterst vilda galoppörer för att skumpandes transporterar tur och retur till havet. Man var nog inte lika självsäker på hästryggen som på dansgolvet. Det var ovanligt högt ner till marken och min "havremoped" önskade gå som han själv ville och stack iväg ibland. Övriga truppen var förskräckta över mitt agerande på hästryggen. -Hur kunde du sitta kvar, frågade vår guid? - Jag höll honom i öronen svarade jag.
pappa B

"En klok falk skyler sina klor"

1 kommentar:

Lillchefen K sa...

Gulleplutt! Fler bilder från förr!!