onsdag 21 mars 2012

Phu idag blev det nästan för mycket...

Med ett gubbapass i benen sen i morse och så fullt styrkepass med grabben i eftermiddag så känns det aningen segt nu när man skrapat bort svetten och fått på sig velourpyjamsen. Till råga på allt så älskar min kille detta med träning och jag såg i ögonvrån att han var slut. Han kom ändå fram och lade handen på min axel,-Du pappa vi kör väl 2 km på testcykeln innan vi går hem. Vi startade upp med den och körde 5 km innan vi gick loss på maskinerna. Vad säger man då, ja det gör vi så klart och så var det bara att trampa iväg...

Tack alla tuffa killar och tjejer för att ni är så snälla med honom och mig med, ni skall veta att det värmer pappa B:s hjärta enormt. Han lyssnar med stora öron och kollar alla duktiga killar (jag kollar alla duktiga tjejer, yrkesskada efter 50 år som modefotograf bl.a). Han suger åt sig alla tips och igår fick han en bunt med tidningar från Dejo som han nu ligger och lusläser. Detta betyder väldigt mycket för mig och förmodligen ännu mer för honom. Karin och Jonas är hans nya idoler. Tack skall ni ha!
pappa B

1 kommentar:

Lillchefen K & PT-Jonas sa...

Han är helt fantastisk!
(som sin far såklart)
Heja heja heja Elis!
/Jonas & Karin