onsdag 20 juni 2012

Vi slapp visa snoppen för katten...

Tack gode Gud, jag var mycket orolig för detta då jag vet att Surtesjön ibland flyttar över all fisk på den sidan där junior och jag inte metar. Men idag kunde vi faktiskt lura några stycken. Elis fick fem abborrar på mete, jag en abborre på mete och en liten gädda på spinn. Givetvis åkte de tillbaka för att växa till sig och så kanske vi kan få dem igen nästa gång vi kommer dit.

Som ni ser så var det inte ens kattmat men det är roligt ändå, inte minst för junior som älskar att vara ute i skog och mark. Tusenbröderna får växa till sig för vi vet att det finns mycket grov abborre i sjön, vi har fått några under vårt vinterfiske så vi vet.

Nu blir det mat och så sätter jag mig en stund i massagefåtöljen. Nu har ryggen fått sin dagliga motion och speciellt mycket armkraft gick det inte år för att landa de här firrarna.

Ni får ha en trevlig dag och akta er så ni inte lyfter fel
 och hamnar i samma situation som jag. Och så måste ni hålla ögonen öppna? Undrar du varför?
Ja annars ser du ju ingenting.
pappa B

2 kommentarer:

kockajäveln sa...

Halloj. Ja jag é distributör sedan några år tillbaka. Kundpris för de som vill ha en autoship: Omegan 315, Nitro 425, sunrise 375 och tar man alla tre som triangel 1020.

Vid enstaka köp: Omega 360, nitro 480, sunrise 425 och triangeln 1150.
(Frakt kostnad tillkommer)
Företaget har en nöjd kundgaranti som ger 100% tillbaka även om man då ätit upp allt och skickar tillbaka lådorna.

Brukar säga till folk jag träffar, visst det é rätt mycket pengar, men det går inte att köpa i någon hälsokost affär men att det gör underverk (inget sälj snack, känner det själv och av familjen mår mycket bättre) Var é det du bor?

pappa B sa...

Jag bor i Angered i utkanten av Göteborg. Tyckte att det verkade att vara bra produkter och sen är ju frågan om man kan sälja dem vidare. Har du dem bara för eget bruk eller säljer du mycket till andra. det verkade ju vara en bra försäljningsplan. Frågan är om priset är det rätta för det finns ju en uppsjö av kosttillskott ute på marknaden.

Har du inget mer skrivet om produkterna som du kan sända till mig?
berntojohan@gmail.com