onsdag 15 augusti 2012

Laxen går till på ICA...

Kolla in, hit vallfärdar laxdiggarna från hela Nordost för att köpa billig lax. Kön var lång och flickorna bakom disken slet så att deras hår vitnade. Jag var smart som passade på att handla i går direkt när de öppnade så jag slipper köandet. Däremot var all dill slut, men det fixade jag hos grabbarna ute på torget. Där fanns det gott om grönt gräs så nu skall det gravas av bara tusan. Två olika gravningar en mycket god från Sinikka och så min lilla specialare.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Barnt det var mycket roligt att
samtala med dig
om du vill ringa till mig så är mitt telefonnummer 0321-14410 eller
0700-396677Vi bor på stenmursgatan30 Ulricehamn
Sigward och Joy Barrington

pappa B sa...

Ha ha ja det var det att höra din knarriga stämma också, det var ju ett tag sedan sist. Lev väl
B