tisdag 7 augusti 2012

Tack för alla fina grattisar på nätet...

Jäklar i min lilla lådda, det bara strömmar in grattulationer på min FB-sida. Man skulle kunna tro att man fyller 100 år! Presentkort, roliga videoklipp och kramar i massor. Jag blir alldeles överväldigad av detta.
Jag tror att det ramlat in över 60 grattis nu på förmiddagen och det började redan efter klockan 00 i natt.   Jag undrar hur det skall bli NÄR jag fyller 100, då pajar väl internetanslutningen helt?
Tusen tack mina vänner, detta värmer gubbahjärtat rejält skall ni veta.

Har blivit grattad på sängen med presenter och tårta redan klockan 07.30 idag. Kvinnan och trollen sjög och det brann ett litet ljus på tårtan. Helt underbart.
pappa B

1 kommentar:

Yvonne sa...

Å här kommer ett grattis till! Hurra, hurra, hurra!
Kram och hälsa familjen!