onsdag 24 april 2013

Återbördade från huvudstaden...


Här kommer det lurviga gänget hem från besöket i huvudstaden. Totalt utpumpade och frysna efter 12,5 timmars köande utanför Globen. Sedan 2 timmar inne på arenan innan förbandet kom in och spelade tre låtar för att sedan försvinna. Efter en timma kom snorvalpen, "Bäverpojken" hissandes ner med sina metallvingar skramlande från taket och småflickorna grät och svimmade. Showen varade i 90 minuter och sedan var det slut. För detta spektakel betalade man 700 kronor för biljetten, tågresa t.o.r och hotellnatt.
Hade du gjort detta? Jag hade gått i taket samtidigt som "Bäverpojken" hissades ner och på vägen upp bade jag lappat till den skitviktige och totalt nonchalante popstjärnan som snart har slutat blinka. Inte minst om han fortsätter att behandla sina små tjejfans på detta sättet. Att han försöker ta med sig en apa till Tyskland och spottar sina grannar i ansiktet, det skiter jag i.
Jag återkommer med lite mer viktiga funderingar längre fram under dagen, just nu har jag sett till att alla kommit på plats här i systemet.
pappa B

1 kommentar:

NB prince of Dubai sa...

Tack sa mycket ,att du glomer inte mig ,snallaste och starkaste herr i sverige .Respekt.Jag ar glad att ha dig for min kompis .