fredag 28 juni 2013

Vilken jäkla stressig dag det blev...phu!

Uppe med tuppen och hjälpa till med Turkiet packningen, Breda rullmackor med rostbiff för det fanns ingen mat på flyget, Irra runt som en bakfull korpral för att få alla väskor,ungar och pocketböcker på plats. Hämta bilen, packa bilen, köra bilen det var då själva fan var klockan gick fort. Framme vid Landvetter , pussas, kramas hejas och iväg mot stan igen....

Upp till Mölnlycke, kundbesök, prata skoja, förklara bocka, tacka och dra vidare. Janne bjöd på lunch, tack för det min vän. Jag bjussar tillbaka när jag vinner på travet, hoppas du inte svälter ihjäl innan dess bara.

Hem med en jäkla sula, passerar trängseltullarna med ena ögat stängt och fingrarna korsade att kameran inte skulle funka. Telefon till Mr DJ. kungen bland skivlirare sedan 35 år tillbaka. Supertrevligt möte med presentation av superidé. Hem och stopp på vägen för att handla lite frukostbröd till morgondagen. Pausade på gymmet och åt en gratis karamell, men skippade kaffet.
Tog en bild på den lilla läckra fyrabarnsmamman (känner gubben) och en go snubbe som bygger sexpack. Sedan hem och in med maten i kylen. Dagen bara rusar förbi. Mail från gumman att resan gick bra, hotellet var fint och det var 25 meter till stranden, ungarna slogs inte. Det är hopp om livet.
Nu går jag och lägger mig. Puss och kram på er hela gänget.
pappa B
pappa B

Inga kommentarer: