fredag 8 november 2013

Problem för den enbente...

Hörde att samtliga vargar avlivats på Nordens Ark på grund av att de var sjuka? Kan man bara göra så, eller är det ekonomiska funderingar som gjort att detta skett? Nåväl jag gillar inte och har aldrig gillat djur i bur. Släpp fångarna loss det är ...nej visst fan det är ju vinter på G.

Den här bilden tog jag i New York 1989. Mannen som står på ett ben försöker hitta en hyresgäst i Trust skyskrapa. Inte det lättase och fy fan för att vara brevbärae här, det måste ta ett halft pass att bara dela ut posten i det här huset. För att inte snacka om fönsterputsare.

Nu kall jag masa mig iväg ner till gymmet då Ivan den föskräcklige väntar. Idag skall vi köra lite axlar och rygg. Man måste ju kunna axla sitt ansvar och då går det inte att se ut som en flaska, eller hur. Fylla ut kavajen med andra ord. Vi får väl se hur det slutar. Ha en fin dag så länge, vi kanske syns igen innan dagen är slut. Extra segt idag fö det är ju den här förbannade fredagen igen. De kommer på tok för ofta tycker jag.
pappa B

Inga kommentarer: