måndag 21 april 2014

Tack högre makt nu är den här helgen snart över---

Skit ner er hela församlingen, nu ger jag upp!
Jag har svårt för helger, egentligen hatar jag alla dessa påhittade helger med olika traditioner, fjantande omkring, dukandes upp tomtar, kycklingar och midsommarblomster,
Vilket förbannade larv. Falukorv och potatismos gjord på gammelpotatis, smör, lite grädde finhackad vitlök och svartpeppar duger åt både mig och kungen. Skulle det inte passa monarken och hans livvater kan de  ta sig i brasan. Detta med tomtar, ägg och sill, bara ett djävla påfund för att tjäna pengar. Nu långt under den tunga manteln kryper röd gardisten fram och får mig att må så förbannat illa att det känns overkligt. Jag har aldrig varit kommunist för jag tycker att de är lika näriga som kapitalisterna, men vid dessa helger ser jag hur dollarstinna gubbar och käringar låter kapitalet rinna, dregandes ur deras munnar medan de kämpar som fan för att hinna med att svälja allt som kommer i deras väg.
Jag vill inte vara med längre. Jag rymmer. Skiter i hela den här soppan som bara blir mer och mer vidbränd och de flesta som jag inte känner skriker om rassism och samtidigt släpper de in hela världens drägg hit för att man har dåligt samvete för att potentater och självgoda dikatorer kastar ut de som inte passar in i deras system. Dessa skall vi ta hand om. Och det sitter det inbicilla människor utan förankring till det vanliga livet och bestämmer att vi skall göra. På bekostnad av våra ungdomar och pensionärer som varken får jobb, bostad eller har pengar över till riktig mat sista veckan innan pension. Svenska folket ta er i ashålet och skit er på tummen , varenda en. Ni är helt felaktigt vaggade redan från starten. Fegskitar hela bunten! Det är bara SD som vågar sätta ner foten och säga stopp! Finns det kvar någon verklighet här i landet så kommer de att sopa mattan med hela ankammen vid nästa val.

Nu tar det en tag innan det är dags att slå upp snapsarna klä en trästång med löv och blommor, bli nationalist, supa och knulla grannens fru allt medan de övriga i sällskapet hoppar omkring och vickar på röven och sjunger -Små grodorna, små grodorna. Småjänorna plockar sju sorters blommor, som de stjäl från kommunens rabatter och trycker ner under kudden. Sedan drömmer de om prinsen som vältränad med rakad bringa, pimpad med anabola och två dagars skäggsubb kommer med sin svarta BMW som de har på avbetalning och lägger en lina på bordet i vardagsrummen. Den drar man i sig, i ett andetag och världens alla problem går upp i ett saligt rus.
Man blir på smällen och pappor och mammor, det finns ofta ett par stycken i varje familj får semestern förstörd.

Nej fan, jag skiter i detta. Jag vill inte vara med längre, jag gör som strutsen, stoppar huvudet i sanden och står där med röven i vädret. Fan tar den som försäker stoppa in något där, han stryker med direkt, utan förmildrande omständigheter. Jag är less. Just nu på det mesta utom min kvinna som är helt oslagbar. Hon är enorm i allt hon förtar sig och det enda exemplar av sin sort på hela jorden. Hon är faktiskt min bästa vän.
Hon är min. Tack för det.
pappa B

"Vad hjärtat är fullt av talar munnen"

PS: Ni som skriker att jag är rassist fortsätt med detta. Efterson jag gillar Sverige och det liv som jag en gång i tiden levde och som jag hoppades att mina barn skulle fått uppleva, så har jag insett att detta kommer aldrig att gå att genomföra så som det pågår i dagsläget. Kom inte med några mjäkande om rassistiska grejer här på bloggen, OK Jag vill att Sverige skall fortsätta vara svenskt och leva efter de traditioner, värderingar och grundlagar som min farfar och min morfar och min pappa försökte få att fungera. Inte som det är nu, där s.k flyktingar kommer och vänder hela vår svenska livstil upp och ner. Tycker du att detta är rätt? OK då är jag rassist!

Inga kommentarer: