tisdag 4 november 2014

Regn idag, petanca och frågesport på nätet

...här kanske gubben lär sig simma med flytvästen på nästa vår. poolen ligger i ansutning till en fin bungalow som jag eventuekkt får hyra nu när lägenheten blivit såld. Jag och dottern är på, men vi måsta vänta på vad sonen och kvinnan säger innan jag vågar slå till....
Helrätt område nära till de stora varuhusen för mina små shoppoholicar. Fina hus och miljö.


Brukar du syssla med frågesport på nätet? Det gör jag ofta när det blir några minuter över, det är allmänbildande säger de lärde och dem måste man ju tro på. Sport och underhållning klarar jag ganska bra, teknik och tyngre ämnen som historia är inte mitt bord. Men faktum är att en del svar fastnar uppe i hårddisken även på mig. Kolla in länken här ovan och testa lite själv, det är faktiskt riktigt roligt skall jag säga.
pappa B

Inga kommentarer: