måndag 28 juli 2008

Sol till tusen och massor av folk..

Nu är pappa B på plats i Olofsbo. Fullt med glada personer på campingen och har ni sett på tusan, här finns det nätverk så att jag kan ge mig ut i bloggvärlden igen. Helt fantastiskt bra. Janne, Inez och Jörgen har tuffat till det hela och nu har vi möjlighet att koppla upp oss på nätet även här. Hurra! Nu slipper ni mig inte den här veckan heller.
Den har bilden hämtade jag hem nere vid havet klockan 05.00 i morse å jag tog en liten promenad. Varmt till tusen så jag kunde inte sova.
"Prinsessan" har stegrat livet och går nu på 150% medan "Skogarnas Konung" däpat sig en aning. Kvinnan hon ligger med näsan i vädret nerre vid havet och försöker "bränna in sig" inför resan till Alnya om 14 dagar.
I mogon bitti återkommer jag med mera svammel på bloggen. Håll ut!
pappa B

2 kommentarer:

cornelia sa...

Kul att du har nätet där nere. Njut med din familj!

Anonym sa...

Va glad jag blev! Trodde jag skulle behöva vänta en hel månad, men där ser man...