tisdag 22 juli 2008

Vackra Isabella.....


Idag har vi "skjutit" Isabella, Denna lilla vacka varelse från Hökarängen. Just nu aktiv framför filmkameran, har en ledande roll i en ny svensk vikingafilm. Cornelia plåtade för modellgruppens kalender och jag tog setcard- och portfoliobilder. Det är inte lätt för en ung tjej att komma och ställa sig framför den här gubben och verka avslappnad och samtidigt på alerten. Men...Isabella kunde och om jag kallat de andra för coccerspaniel och terrier så blir Isabella den farliga siameskatten med sina väldigt dominerande isblå ögon. Här har jag fått dem precis som jag vill, lite sug och mycket farlighet. Duktigt jobbat "Jessica" *s* någonting som bara hon och Kåre fattar. Nu återgår jag till flyttbestyren igen.
pappa B

2 kommentarer:

cornelia sa...

Titta här vilken vacker tjej och vilka ögon! Tack igen Bernt för din insats. Mina bilder ligger också ute nu på min blogg. Have a look man!

LJ Media sa...

Ciao Bernt. Kolla gäna in min blogg. ljmedia.blogspot.com. Vi får väl fixa till Tysklandsgrejen jag ringde dig om tidigare idag.