tisdag 21 oktober 2008

Hej vad det sket sig!

Plötsligt försvann all text till mina tidigare inlägg under veckan. JAg skyller på musen. Den har djävlas hela veckan och i morgon åker jag raka vägen ner och köper en ny.
När jag kom hem, lagomt öm i ändalykten och med värkande armar och ben var det dags att borda för vidarebefodran till USA. Dallas, NY, LA och Chicago en tur i ett fasansfullt tempo och så fort jag satte fötterna på prärien i Dallas så kom hon utglidandes. Bruden, vacker, ja visst men jag syftade på bilen. Hon gled fram ur hotellgaraget med ett doft morrande från V8:an. Att vackra kvinnor är dumma och gifter sig, de må så vara, men när de väljer att bli borttransporterad i en sådan här maskin, ja då tycker jag lite bättre om dem. Nu skall jag själv transportera mig till sänghalmen där min kvinna förhoppningsvis ligger och ryker, förlåt ryter menar jag. Goder natt.
pappa B
PS: Det är banne mig inte lätt att ligga på topp, eller hur?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, farsan, din text är kvar, om du markerar den på din sida så syns den, den har bara råkat bli textfärg SVART, så den ej syns mot din svarta bakgrund, du får kolla så musen ej orsakat att du råkat klicka på textfärgen någonstans i inställningarna, annars går du in och redigerar varje inlägg och markerar texten och väljer vit färg på texterna...

Pappa B sa...

F-n, du är inte enbart min stora dotter, du är en liten pärla också
Puss på nästippen unge!