onsdag 22 oktober 2008

Igår köpte jag mig en ny mus....

...till datorn, givetvis. Nu hoppas jag att ingen text går förlorad i framtiden. Håller på att plocka fram modebilder på idrotts- och badkläder till muslimska tjejer och skall maila iväg dem om en stund. Hittade en camolagefärgad bil igår som jag bara måste plåta. Bankerna börjar återhämta sig efter räntehickan och nu har man plötsligt upptäckt att sockerfritt är farligare än väntat. Konstigt den debatten har pågått sedan FUN-saften introducerades i riket.
Volvo kippar fortfarande efter andan och vem vet om de klarar livhanken om inte regeringen slänger in en livboj i Torslanda. OBS, detta är ingen Volvo! Idag är det fullt ös på pappa B och jag hoppas att jag kan stjäla mig några timmar i kväll och berätta lite om vad jag uträttat. Håll nu tummarna att texten hänger kvar, blir snart nytt matreportage av lite annan dignitet. Vänta bara!
pappa B

Inga kommentarer: