måndag 22 december 2008

En och en halv dag kvar...

Det blev en superstressad dag idag. Hade tänkt slappa lite, berätta om mitt pepparkaksbygge ifjol och lite annat smått och gott. Nu först har jhag fått några minuter framför burken medan kvinnan samlar ihop trollen för färd ner till Liseberg. Vinter-Liseberg är vackert och så är det inte så många karuseller igång (kan bli lite yr på glögg och starkpilsner istället) Skall försöka nypa till några bilder där nere med den lilla kompakten. Lägger ut dem här senare i kväll, om jag lyckas fånga något intressant.
Jag skickar över ett vackert glas med Palinka, den Ungerska folksnapsen. Den kan behövas nu när det bliter lite i näbben. Skååål!
pappa B

6 kommentarer:

Blingbling sa...

Jag gillar Tokaj och viner från Eger. Ungrare kan sin grej. Och att dricka Unicum vid förkylning kan funka. Känns lite som hostmedicin ju ;)

stella sweden sa...

..skååååål på dig Pappabeeee! U GooooJuuuul från en galning som älskar Campari, blodpannkakor U maneter!

(de är som hostmedicin de me..för de behöver ja just nu)

Anonym sa...

Mina damer små, jag sänder genast ett par buteljer hostmedicin...via rymden. Känner ni hur hostan avtar?

stella sweden sa...

Nääää...

Anonym sa...

StellaSweden hur är det fatt? Du börjar väl inte få mässlingen?

stella sweden sa...

Hahaa..nä bara en stoooor släng av virusar! Ha en trevlig helg!