söndag 21 december 2008

Nu börjar allvaret...

Sista plåtningen före jul om en timme. Två vackra systrar skall ha en bild till sina föräldrar, de har valt pappa B som fotograf. Tack för detta. Tänk om alla mina modeller skulle beställa porträtt till sina föräldrar vilket djävla bra extraklipp detta skulle bli. Få se nu....65 x ? ja plus extra kopior ja. Kanske jag kunde byta upp mit till en nyare belmondo. Men skit samma.
I natt gjorde jag rödkål till mina kamrater (Lasse). Det gör jag varje år. Lasse hatar rödkål, men resten av hans familj måste bara ha det. Likadant är det med våra fd. grannar, svärfar (det enda han och jag har tillsammans)och kvinnans lillasyster. I natt gjorde jag omgång ett. På tisdagsnatt blir det omgång två, en jättegryta. Den här vändan blev det bara på ett normalt huvud, på tisdag blir det dubbelt så stort. När jag återvänder skall jag berätta om byggandet av vårt pepparkaksslott förra julen. Häng med
pappa B

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag nyfiken på ditt pepparksslott kan jag säga!

God jul på dig också. Självklart är du välkommen tillbaka! ;)

Anonym sa...

Har tyvärr inte haft tid att svara men nu så jävlar :P Var ju på pappas 50års kalas igår. Haha precis då måste ni vara lika. Men du får ha en trevlig jul :) Kram

Peace in mind sa...

Mannen ska ställa sig vid brunkålsgrytan strax...

Jag föreslår ett byte av läsekrets...Du får några sköna damer av mig, så skickar du över ett gäng av ditt barhäng till mig?

Fotar du bara snygga människor förresten? Funderar på att ta några proffsbilder...