onsdag 31 december 2008

Rekordet är i hamn! 104 besökare idag! Tack för hjälpen mina vänner



Jag är hemma! 104 besökare idag! Jipppieee!!! Tusen och åter tusen tack alla mina snälla bloggvänner som hjälpt mig att nå rekordet. Fick omedelbart en utmärkelse från den lilla pinglanm, som jag i min tur skickar vidare till junitjejen, Woopsidaisy, Baronessan, Stella Sweden, Helena V, ankiefontän och så lilla peace in mind. Skulle helst önska att få dela ut dem till alla som varit inne hos mig idag. En extra klapp på axeln får hg storm, en man av rang med vass hjärna, goda ögon och en vässad penna. Tack "stormen" och en puss på nästippen får min lilla BlingBling som hasar sig fram i snödrivorna i Västerbotten och tänker på en banjospelande Italienare, skomakare från Reno.
Stor bamsekram och ha nu ett verkligt fint och Gott Nytt År.
pappa B

5 kommentarer:

stella sweden sa...

Tack ja har lagt ut den på minlillajävla o klickar man pååååå de kommer man till dig!

Peace in mind sa...

Hon e så händig, min lilla stjärna ovan...jag niger och säger tack till dig, mannen, och tänker att kanske en dag installerar jag en counter. Och då jävlar, vilken draghjälp jag ska få...

Kram till dig, för att du hjälper till att röra runt i bloggträsket. Gillar mixen vet du, både tjejer o killar:)

Anonym sa...

WOW! 104 st!

Blingbling sa...

Underbart, vilken nyårskaramell. Gott nytt bloggår på dig.

sally bazar sa...

Sveriges Gladste man är så glad han kan! Mål är härligt att uppnå! Hoppas att 2009 blir rekordernas år!
Ha det gott!/ Linda