lördag 20 december 2008

Startade en helt egen tävling som redan är avgjord.


Här går det undan. När pappa B får upp ångan går tågen baklänges, så det så.

Jag bloggar med en liten ärta, Blingbling och där hittade jag hennes bloggbyxor och hon hänvisade till tre andra bloggare, goda vänner till henne kan jag tro. Jag smög in till dem för att kolla och Blingen hade tur för det fanns faktiskt en annan, som blev sist Förstår att Therrorese blir tvungen att sitta hemma och blogga i vissa delar av tjänsteplagget ( hon får ett litet tröstpris i form av en bild på en polisbil i Dallas (rätt snygg faktiskt). Den enda deltagande mannen Kajen segrade överlägset. Han hade även pimpat sig med svarta strumpor och svart armbandsur (och svart elplanka också) Tvåa blev Hanna som bara var ett ögonblick från att ha knipit segern mitt framför näsan på Kajen. Under morgondagen lägger jag ut tre bilder som Kajen får välja mellan. En kopia, signerad av gubben själv kommer således att skickas som pris i denna eminenta tävling. Förhoppningsvis blir bilden väldigt värdefull, 30 år efter min död. Tjenligt åt er som inte var med. Nu kan ni sitta där hemma i era joggingbyxor och deppa..... Nu går jag och skjuter lite terrorister och vapensmugglare innan John Blund kommer svävande med sitt parraplaj.

pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill jag se dina mukisbrallor mjukis. Hahahah. Jag tror dom e gröna. Eller kanske blå. Nä, förresten -- röda :D

Anonym sa...

Jepp superorange, asfula, håliga och jag hotas av utflyttning varje gång jag tar på mig dem. Fast de få fördelar som finns i övrigt vinner alltid, så jag bor fortfarande kvar...*S*