måndag 19 januari 2009

Nu skall jag banne mig ha en ny TV..

Parallellar just nu med en auktionsajt och krigar om en 40" Samsung. Förmodligen blir jag utan, men skam den som ger sig. idag har jag inte varit på på banan speciellt mycket. Men...ibland blir det mer jobb är hopp och lek, tyvärr. Ugglar väl vidare här på sajten och jag hoppas att ni håller tummarna för mig. Skulle jag mot alla odds vinna TV-skrället så är ni välkomna hem till oss och titta på Disney Canal i HD.
Själv ser jag fram emot att kunna se mina egna resultat efter varje äventyr när jag redigerat klart, lagt på ljud och är i färd med att leverera till kund. Måste se om jag kan plocka fram någon trevlig bild i afton. Får väl försöka hoppa in i en av hårddiskarna när någon höjer budet på TV:n.
...ser man på jag han hämta upp en bild från en resa i Tyskland. Vi var på en stor pumpafestival utanför Stuttgart och gjorde även några fina slottsbesök den gången. Tyckte att det var lite uppkäftigt med en lilla lastbilen mitt på slottsbacken.
Vi hörs, håll tummarna att jag vinner auktionen.
kram
pappa B

Inga kommentarer: