fredag 16 januari 2009

Återkommer efter kort besök i sängkammaren...


Äh fan, kvinnan hade redan somnat så jag kan blogga en stund till. Att ligga där i "upp och ner" sängen och stirra i taket medan världen rullar förbi i 135 km/tim är ju onödigt. Det är tyst i huset nu. Alla utom jag drömmer om nya fantastiska dagar med pengar, kärlek och låång semester.
Appropå drömma, Stella Sweden har drömt om mig i natt. Det kändes ända ner till Angered och faktiskt så högg det lite här och där (trodde ett tag att madrasserna hade glidit isär och att jag låg på den hårda och elektriska stålbotten. Men nejdå ), jag låg fint utslagen med nosen i vädret. Jag hoppas att Stella själv inte for illa.
Själv drömde jag att jag räknade får innan jag somnade. Men jag blev så trött på alla bräkande ullstrumpor så jag tog fram bössan och sköt dem en efter en. Somnade när ammunitionen tog slut och sov som en stock ända till Stella Sweden dök upp. Då blev det liv i luckan vill jag lova. Hon har en fantastisk kondis och teknik den här damen *s*
Nu lämnar jag er åt ert öde. Natti igen
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar till pappa B: Ja, det är snart dags för en bloggfest för alla bloggare i Spotlifes nätverk.

Anonym sa...

Aha! Det låter kul. Skall ni rasera hela Göteborg då eller? *s*
pappa B